CoThink

Menu
  1. Nederlandse website
  2. English website
  3. Site francais
  4. Deutsche website

.Next Level Major Incident & Problem Solving

Next Level Major Incident & Problem Solving

Next Level Major Incident & Problem Solving

Wil jij nóg beter worden in je aanpak van incidenten en complexe problemen en vol vertrouwen de grootste crises bezweren? Breng je vaardigheden naar een hoger plan met deze Next Level Major Incident & Problem Solving Training ICT.

Speciaal ontwikkeld voor ICT

Technologieën, functionaliteiten en organisatiestructuren worden steeds complexer. En daarmee ook incidenten en problemen. De rol van Major Incident & Problem Manager wordt steeds belangrijker.

CoThink is specialist in problem solving met jarenlange ervaring in ICT-organisaties. Met deze kennis hebben we een training ontwikkeld, helemaal toegespitst op ICT en de uitdagingen die daarbij komen kijken.


"De training heeft mij geholpen om Major incidenten op een betere manier te begeleiden en door de methode te gebruiken sneller te achterhalen waar het probleem zich af speelt maar ook waar het probleem zich juist niet afspeelt”, Nick Ruppert, Major Incident Manager bij Fujitsu.
 

Take it to the next level

In deze training krijg je alle handvatten om onder hoge druk major incidenten en problemen op te lossen. Ook wanneer het echt complex is. We bieden je structuur, methodieken en vaardigheden en je gaat vooral veel zelf doen. Zodat jij - juist wanneer het telt – nog beter kunt presteren.

Na de training kun je:

  • effectief leiding en structuur geven tijdens een Major Incident
  • de RATIO-methodieken toepassen en faciliteren, ook onder tijdsdruk
  • incidenten en problemen efficiënt aanpakken
  • betrokken experts mobiliseren en motiveren.
  • omgaan met complexiteit van problemen, oplossingen of systemen

Opbouw

Deze training bestaat uit 12 dagen. Naast de trainingsdagen werken we met e-Learning. Dit vraagt nog eens zo’n 16 uur van je tijd.

  1. Intake: een uitgebreide intake om jouw specifieke leerdoelen te achterhalen.
  2. Aan de slag: 5 x 2 dagen training in onze eigen trainingslocatie en huiswerkopdrachten.
  3. Eindevaluatie: je presenteert wat je hebt geleerd aan je management.
  4. Checkout:  je brengt je vaardigheden onder onze begeleiding in praktijk.

Voor wie

ICT-professionals met een leidende rol bij het oplossen van incidenten en complexe problemen. Bijvoorbeeld:

  • (Major) incident managers
  • crisis managers
  • problem managers.

GeÏnteresseerd?

Voor een incompany training bepalen we in een intakegesprek hoe de training aangepast gaat worden naar jouw organisatie en situatie. Meer geïnteresseerd in de Open Inschrijvingen? Vindt de meest recente data onderaan deze pagina. Voor vragen en het maken van een afspraak, neem contact met ons op.

 

Next Level MI&PS

  1.  Faciliteren
  2.  Trainen
  3.  Implementeren
  4.  Contact